Monday, April 20, 2009

Musim Hibernat Sudah Kembali



Sebentar tadi, pelajar-pelajar Investment selesai berjuang menjawab LAW 374.


Alhamdulillah, khabarnya masing-masing tidak cukup masa. Petanda baik!


Sekarang, bermula pukul 3 petang, perjuangan saya pula bermula.


Wahai pelajar semua, berdoalah selepas berusaha. Tawakal pada DIA!


Musim hibernat sudah kembali...

gambar ehsan internet

5 comments:

Anonymous said...

salam puan..sy pun xckup ms nk jwb..dh nek lenguh..soaln hjung 2 sy wat gitu2 je..xckup ms..kl 4 jam br bez..

-anizan bt selamat-
d6c3

Nizam Arjuna said...

kak ani,
selamat menanda kertas. baca doa lebih sikit sebelum mengadap tu ya..;D

~nizam arjuna

aniisma said...

Salam Anizan

Bagusla kalau tak cukup masa, itu tandanya pelajar membuat penerangan yang panjang lebar mengenai tajuk. Pelajar berfikir dulu sebelum menulis.

Nizam, memang kena banyak doa, agar pelajar dapat markah yang setimpal dengan buah fikiran yang diberi.

arifrusli said...

Salam Puan,

anizan hebat lah Puan, 19 page tu.. hehehe..

Anyway good luck untuk Puan. Semoga dapat tajuk yang tepat untuk Phd nanti.

ida_zy said...

salam kak ani

lamanya tak menyibuk kat sini
saya mula bertapa hari ni hehe
good luck!