Monday, July 6, 2009

Kelas dan buku pertama semester baru

Kuliah telah bermula.

Saya sampai ke kelas pukul 7.55 pagi. Tiada seorang pelajar pun sehinggalah ke pukul 8.30. Saya melangkah keluar.

Itulah senario di kelas pertama semester baru ini.

Saya buka emel. Senarai buku bagi bulan Jun tahun ini telah berada di rak-rak Perpustakaan UiTMJ. Berjumlah 1184 keseluruhannya.

Apakah judul buku pertama pilihan saya semester ini? Bukan buku pertama tapi ada 12 buah buku yang menarik perhatian. 9 buku ilmiah dan 3 buku bacaan santai.

1184 tolak 12 buah buku. Ada lagi 1172 lagi buku menanti pengunjung. Jadi apa tunggu lagi..

JOM KITA KE PTDI!!!

4 comments:

AnDeH said...

salam,
Slamat memulekan tgs unt sem baru puannn...

VOTE !!!
for Prof Kamil unt
“SIAPA PENULIS PILIHAN ANDA??”

..akhbar sisipan Berita Harian Jumaat 3 Julai 2009

"Travelog Haji: mengubah sempadan iman"

P/S:

Borang asal penyertaan yang akan diterbitkan lagi pada 10 Julai ini dan alamatkan penyertaan kepada:

Anugerah Pilihan Pembaca Popular - Berita Harian 2009, Marketing Department, Popular Book Co (M) Sdn Bhd, No: 8, Jalan 7/118B, Desa Tun Razak, 5600, Kuala Lumpur.

(Andeh)

Puan Noraini said...

Salam Jo

Terima kasih Jo

Insyallah Vote Prof Kamil!!!!!

miss Bee said...

salaam,

puan noraini ajar subjek apa di Uitm?

terima kasih
salaam

aniisma said...

Salam Miss Bee

Saya ajar subjek Law.

Miss Bee belajar di mana?