Wednesday, March 18, 2009

Bulan Perlaksanaan

Bulan Mac ialah bulan perlaksanaan: ujian, tugasan, aknc, audit dalam dan program Kelab Inspirasi.

Perlaksanaan akan berjalan lancar dengan pembahagian tugas yang berkesan. Displin diri amat penting. Tidak boleh mementingkan diri sendiri. Perlu ada pengorbanan.

Huh...penat!

Dan anak-anak saya biarkan di rumah nenek mereka bergembira...dan saya di sini melunaskan kerja-kerja yang tertangguh dan perlu disegerakan.

Apapun Tuhan...Hanya Kau yang memudahkan...

6 comments:

arifrusli said...

hehe. kesian Puan.. tapi bagi kami, bulan Mac ialah Bulan ViVa dan Bulan BD :)

AnDeH said...

Semoga semua tgs berjalan lancar dan berkesan Amiinn..

-Andeh-

AnDeH said...

salam,
puan..jemput lewati blog sy dan semak puisi "HIKAYAT UMMAH" ..
Tetibe 'ratu rima' bagi sakti mlm td...hihiiii~
tQ puan...

Anonymous said...

Salam Jo

Cuba masuk blog Jo tapi tak dapat..tiba2 je terputus link atau keluar separuh je... kat ofis pun mcm tu, kat rumah pun sama

Puan Noraini

AnDeH said...

salam,
alamakk..ye ke puan..
ermm
klu cenggitue sy try btl2kan ea..
mntk maap puan ea...

-Andeh-

Nizam Arjuna said...

This is for you my dear sister:

"Allah burdens not a person beyond his scope"

al-Baqarah (2): 286