Friday, January 30, 2009

Beli atas talian


Saya menerima bungkusan pagi ini. Sehelai T-shirt yang saya beli atas talian dari www.myhalalhub4u.com. RM4o sehelai dicampur kos penghantaran RM4. Ketika peserta Bengkel Audit Dalam tekun mendengar penerangan, saya tekun membuka bungkusan. Tidak sabar rasanya hendak melihat sendiri Tshirt yang dibeli secara 'by description'.

Sebaik dibuka, kelihatan tag ini. Hadis disertakan sebagai panduan. Sungguh menarik. Faridah dan Huda bertanya tentang keyakinan saya membeli atas talian. Ia berlandaskan kepercayaan. Bayaran dibuat juga atas talian atau pindah wang ke akaun penjual. Barang dipos kemudian. Pesan saya bukti pembayaran perlu disimpan. Jika barang tidak kunjung tiba, bersedialah ke Tribunal Pengguna KPDNHEP.

Inilah Tshirt yang ditempah. Merah Lada. Tertulis perkataan blessed with iman di hujung kiri Tshirt. Sungguh berpuas hati dengan perkhidmatan yang disediakan. Akan buat tempahan lagi. Jimat masa dan tenaga. Tidak perlu fikir tentang lokasi kedai. Hanya di hujung jari anda.


No comments: