Sunday, January 27, 2008

Anak-anak lelakiku

Bila tiba saat mengusung jenazah keluar dari pintu rumah, kudrat lelaki sangat diperlukan. Saya tidak risau andai ditakdirkan meninggal dikala usia anak2 lelaki saya sudah bergelar lelaki dewasa. Tiga orang anak lelaki,dan empat orang anak saudara lelaki. Semua memanggil saya mama. Pasti semuanya sudah cukup kuat untuk mengusung jenazah seorang mama yang beratnya melebihi 60kg (jika masih 60kg pada saat itu). Saat ini saya teringatkan semua lelaki2 tersebut.







Inilah anak-anak lelaki saya, darah Hj Ismail Mat turut mengalir dalam badan cucu-cucu arwah abah.

Semoga Almi Fadhli, Almi Farhan, Almi Fahim, Muhammad Arif Hakimi, MuhammadUmar Hazimi, Aiman Zafran dan Amir Razin akan menjadi hamba-hamba Allah yang kekal beriman dan beramal.

No comments: